Telo

sobota 11. októbra 2014

# Salt of the Earth- minerálny deodorant #


Hoj. Mám pre Vás dnes ešte jednu recenziu na minerálny deodorant. Jedná sa o kamenný minerálny deodorant, ktorý zanecháva na pokožke jemnú vrstvu kamencovej soli. Nájdete na: http://www.bionatural.sk/salt-of-the-earth-spray-mineralny-deodorant-v-spreji-p-2097.html 



Jedno balenie Vám vydrží veľmi dlho. Mne už približne 5 mesiacov aj keď musím sa priznať, že nepoužívam ho každý deň.

Spôsob nanášania: ja to robím tak, že ho strčím pod tečúcu vodu a následne ním pretriem oblasť podpazušia. Nezabudnite ho potom opláchnuť a osušiť, aby Vám vydržal čo najdlhšie.

Účinok: Keďže je to deodorant, tak jeho úlohou nie je zabraňovať poteniu, ale potláčať a prekrývať pach. Čo sa týka mňa, tak poteniu naozaj nezabraňuje, keďže ja sa potím naozaj moc, moc. Na bežné "nestresové" dni alebo na doma je skvelý. Avšak v tie "stresové" dni radšej siaham po niečom silnejšom, keďže ma už párkrát zradil. 

Neobsahuje: Alumínium Chlorohydrát, parabény, alkohol, parfumy, minerálne oleje, stlačené plyny ani triklosan.

- nezanecháva biele škvrny (čo je úplne super)
- klasická verzia (90g) stačí na 12 mesiacov
- netestované na zvieratách





foto: ja na mobil
by Katy

2 komentáre:

  1. Používam podobný, len je v sprejovej forme s prírodnou vôňou granátového jablka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A smiem vediet, co je to za znacka? :) )Potrebovala by som nieco lepsie od tohoto, ale nie chemiu typu Rexona a pod. :)

    OdpovedaťOdstrániť