Telo

piatok 17. októbra 2014

# Food 4- Zdravá varianta lievancov pre pohodové ráno #

Milujem lievance, palacinky a všetko tomu podobné. Tak som hľadala zdravšiu variantu a našla som takýto receptík. Dúfam, že budú chutiť.



Potrebujeme:

- banány (1 alebo 2 kusy)
- kefír 2 PL (ja som použila kyslú smotanu)
- domáce vajcia 2 ks
- špaldová múka 2 PL
- štipka sódy bikarbóny
- štipka morskej soli
- kokosový tuk alebo klasické maslo 2 PL
- ovsené vločky 1-2 PL

 Na dochutenie:
- posekané mandle, para orechy
- kakao, škorica
- domáci džem


Postup:
1. Banán/y, vajíčka a kefír spolu vymiešame ručne alebo mixérom. Pridáme špaldovú múku. 






2. Panvicu rozohrejeme na stredne silnom ohni, potrieme kokosovým tukom alebo maslom a pečieme lievance.



3. Lievance posypeme posekanými mandľami a para orechmi, potrieme džemom, ochutíme kakaom alebo škoricou. Je to už len na Vás :)




foto: ja na mobil
by Katy


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára