Telo

streda 15. októbra 2014

# Balea Oil Repair Shampoo #

Táto recenzia bude o šampóne, o ktorý by som v živote nezakopla, ak by som si o ňom neprečítala v tomto článku http://awards4beauty.blogspot.sk/2014/03/balea-professional-oil-repair-sampon.html. Áno, beriem si na výpomoc recenziu z inej stránky. Nie žeby som bola lenivá, čo v skutočnosti aj trocha som, ale až tak do hĺbky ísť nedokážem ako slečna, ktorá píše daný blog. Ja Vám len zhrniem moje skúsenosti.



Šampón je určený na extrémne opotrebované a suché vlasy, ktoré sa pri koncoch lámu a štiepia. Obsahuje arganový olej a vysoko účinný hydratačný komplex z pšeničných proteínov, panthenolu a glycerínu, ktoré stimulujú vlasový korienok a posilňujú vlasové vlákno, takže sľubuje znížené vypadávanie vlasov. 
Čo sa týka technických parametrov, tak za cenu 1€ a nejaké drobné, dostanete 250 ml šampónu, zdá sa to až trošku neuveriteľné :D aaa neobsahuje silikóny





Priznám sa, že vlasy nemám ani extrémne opotrebované, ani suché a lámavosť končekov je tiež v norme (sem tam nejaký nájdem). Navyše moje vlasy majú sklon k masteniu a preto ich umývam každý druhý deň. Prečo som ho potom kúpila? Aj napriek tomu, že moje vlasy nejakú špeciálnu regeneráciu nepotrebujú, pred týmto šampónom som používala šampón od i+m naturkosmetik - lesk citróna, ktorý je čisto prírodný a po dlhšom používaní začali byť moje vlasy akoby tvrdé, nepoddajné, drsné a prestalo sa mi to páčiť. Začala som pokukovať po nejakom inom a dostala som sa k tomuto od Baley (aj to len vďaka hore spomenutej recenzie, inak by som naň ani nepozrela :)



Moje skúsenosti

Napriek obavám, že bude mastný a ťažký, lebo obsahuje arganový olej (aj keď na predposlednom mieste, ale aj tak) nič také sa nekonalo. Vlasy ostali už po prvom umytí hladké a na dotyk veľmi príjemné, bez zaťaženia. Dokonca ma ani nesvrbela hlava aj keď obsahuje sodium laureth sulfat. Vlasy sa mi potom zamastili rovnako ako pri iných šampónoch. A za tú cenu 1€ aj nejaké drobné som naozaj prekvapená a teraz sa mi definitívne potvrdilo, že aj lacné výrobky vedia odviesť dobrú pracú. Mimochodom, musím sa priznať, že kvôli tomu som sa celkovo vyhýbala Baley. Zdala sa mi príliš lacná na to, aby bola dobrá (hlúpe, detské, zaostalé) ale mením presvedčenie :)

Šampón používam naďalej. Občas ho prestriedam s iným o ktorom recenzia niekedy inokedy, ale stále je skvelý a vlasy nezaťažuje.



foto: ja na mobil
by Katy


1 komentár:

  1. Šampón som neskúšala, ale mám vyskúšaný olej a kondicionér a musím povedať, že kondicionér je úplne úžasný, vlasy krásne uhladí, vyživí a rozčesávajú sa jedna báseň plus krásne sladko vonia. Olejček tiež krásne vonia, ale účinky na vlasoch sú minimálne, zvykla som si ho používať do mokrých vlasov, aspoň mi s ním rýchlejšie uschnú, inak nič, žiadna výživa.
    Pozývam k sebe na giveaway.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť