Telo

sobota 11. októbra 2014

# Food 2 #


Ahojte. Dnes mám pre Vás tip na výdatné raňajky a zdravú večeru :)


1. Raňajkový reecpt





Takže mám pre Vás recept na avokádovo- tvarohovú pomazánku, ktorá skvele zasýti na dlhšiu dobu a doplní zdravé tuky a bielkoviny.

Potrebujeme:
- 1 avokádo
- 150 g plnotučného tvarohu (ja mám nízkotučný, kúpila ho mamka a chcela som ho spotrebovať, aby sa zbytočne nevyhodil:)
- 1 PL citrónovej šťavy,
- 1-2 PL namleté ľanové semiačka (sú skvelým zdrojom omega-3 mastnej kyseliny a vlákniny)
- soľ
- brusnice (tie som pridala len tak, ja občas miešam slané chute so sladkými)
- vajíčko na obr. č 1 si nevšímajte :)

Postup:
- do misky vydlabeme vnútro avokáda , pridáme tvaroh, citrónovú šťavu, ľanové semiačka, soľ (dľa chuti) a vymixujeme pomocou mixéra
- ja si pomazánku natieram na hrianky, ideálne je, keby boli zo špaldovej múky. Zvyknem pridať plátok eidamu a posypať parmezánom :)



2. Recept na večeru






Na tanieri môžete vidieť schwarzwaldskú šunku, špenát, mozzarelové guľky, eidam syr a celé to je posypané parmezánom. Musím sa priznať, že v poslednom čase používam parmezán skoro na všetko, pretože nakoľko je dostatočne slaný, tak dokonale nahrádza soľ :) Želám dobrú chuť :)



foto: ja mobil
by Kay

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára