Telo

pondelok 19. mája 2014

Sheabutter cottage- Neem powder

    Keď som začínala s prírodnou kozmetikou, bolo to už ako som spomínala kvôli akné. V tom čase som objavila skvelý blog s e-shopom: bionatural.sk. Začala som sa v ňom troška hrabať s tým, že som ani sama nevedela, čo chcem. Nakoniec mi do očí udrela táto maska v prášku Neem powder od Sheabutter cottage. Je to 100 g balenie a môžete si ho zakúpiť na spomínanej stránke.





Na stránke http://www.bionatural.sk/neem-powder-silne-prirodne-tonikum-100g-p-2645.html si môžete o tomto výrobku prečítať nasledovné informácie:

Neem (Azadirachta Indica) je strom pochádzajúci z tropického pásma juhovýchodnej Ázie. Neembový prášok je známy pre svoje antibakteriálne vlastnosti. Listy neemu sa používali počas stáročí na umývanie a dezinfekciu pokožky. Pokožka je po použití tohto prášku čistá a žiarivá.

Neem je silné prírodné antibakteriálne a protilupinové tonikum prírodného zloženia, ktoré odstraňuje lupiny a pôsobí ako silné prírodné antiseptikum. Predchádza zápalom vlasovej pokožky a zmierňuje negatívne účinky znečisteného ovzdušia na pokožku.
Bez tonovacích účinkov vhodný pre blond až čierne vlasy, tiež na vlasy šedivé a prešedivelé. Neem sa používa aj v zmesi s inými rastlinnými vlasovými zábalmi a tiež v zmesi s rastlinnými vlasovými farbivami ako henna, indigo, orech, alebo marena. Pravidelným a častým používaním zábalu Neem Powder sa hlbkovo regenerujú vlasy i vlasová pokožka.


Neem, ako i všetky rastliny, môže spôsobiť alergickú reakciu, ktorá sa prejavuje vyrážkou, svŕbením a opuchnutím. Pred použitím Neem powder odporúčame vykonať kožný test na alergické reakcie.

Na pleť

Zmiešajte prášok s dostatočným množstvom vody tak, aby vznikla pasta. Môžete do nej pridať jogurt, ružovú vodu, prípadne prášok zo santalového dreva. Vytvorenú pastu si naneste na tvár, prípadne tú časť tela, ktorú chcete ošetriť. Nechajte pôsobiť cca 15 minút a opláchnite teplou vodou. Dobu pôsobenia si individuálne prispôsobte. V prípade, že začnete pociťovať pálenie alebo svŕbenie je potrebné pastu zmyť. Následne pokožku ošetrite krémom alebo olejom.

Na vlasy 

Zmiešate 20g Neem prášku s teplou vodou pokiaľ sa nevytvorí hladká pasta. Dôkladne vmasírujete do vlasov a vlasovej pokožky. Necháte pôsobiť cca 20 minút, max. 1 hodinu a zmyjete dôkladne teplou vodou a následne šampónom.

Zloženie: Neem leaves (Azadirachta Indica)

   
Moja skúsenosť
    Čo sa týka použitia, masku som raz použila na vlasy. Lupiny sa skutočne trochu zredukovali, ale nie úplne, ale verím, že keby som si takýto vlasový zábal robila pravidelne tak to určite pomôže aj na dlhšie. Inak masku pravidelne 1- 2 krát za týždeň používam na tvár. Rozrobím ju s čistou vodou, pokiaľ mi nevznikne hustejšia kašička. Niekedy zvyknem pridať aj biely jogurt a pár kvapiek argánového oleja. Drevenou špachtľou si ju nanesiem a nechám pôsobiť max 15 minút. Potom si ju zmyjem vodou. Pozor- ide to však ťažšie dole, takže trpezlivosť :) Pleť je rozžiarená a skutočne čistá. Čo sa týka účinku na moje akné, tak to už také ružové nie je, keďže naň len tak hocičo nezaberá. Maske však ostávam verná a určite si objednám ďalšiu.
    Ešte pár upozornení: snažte sa vyhnúť tomu, aby sa Vám dostala do úst, je to maximálne horké a dávajte si pozor pri otváraní a manipulácii s práškom, aby sa Vám nedostal do očí a nosa, je to nepríjemné.


by: Katy



3 komentáre:

  1. Nimbový prášok patrí moje obľúbené masky na tvár, už mám minimálne 3. balenie a keď sa minie kupujem ďalšie :) Vždy mám po ňom lepšiu pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ho tak isto obľúbila. Momentálne mi skončilo balenie, ale objednám si ho zase, lebo som zistila, že je skvelý na vlasy :)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť