Telo

piatok 16. mája 2014

Kúsok mesačného prachu priamo na krku

   Ahojte, dlhšie som nič nepridala, bude to asi školou, keďže za týždeň mám skúšky a mala som teraz dosť náročné obdobie. Dnes sa s Vami chcem podeliť o jeden nádherný kúsok, ktorý som si kúpila na internete. Nie som maniačka do šperkov. Aj keď skrinka je plná, väčšinu aj tak nenosím. Dôvod? V zime mi šperky vadia, lebo sú chladivé, nemôžem mať náušnice, ktoré by sa mi dotýkali krku a o náhrdelníkoch a retiazkach ani nehovorím :D V lete nosím šperky viac aj keď musím mať na to náladu :) A keďže sa leto nezadržateľne blíži, tak som si jeden skvost zaobstarala. Zámerne píšem skvost, lebo ho ani inak opísať neviem. Ide o hand-made prácu, čo som veľmi rada, lebo viem, že to zase nebude mať celé mesto :D Nemám proste rada, keď chodia všetci poobliekaní a vystajlovaní ako cez kopírku. Šperk som kúpila na sashe.sk, kde toho nájdete plno-preplno. Ak by ste chceli vedieť meno predajcu, tak je to: Sweet Asylum. 





by: Katy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára