Telo

nedeľa 6. júla 2014

Euphória so Soaphoriou- telové suflé a olivové mydlo


Dnešný článok bude o novovzniknutej značke prírodnej kozmetiky, ktorá pochádza z východného Slovenska. Z názvu už asi viete, že ide o značku Soaphoria. Prezentuje sa hlavne výrobou mydiel. Ale v ich ponuke nájdete mnohé ďalšie výrobky ako: telové pílingy, telové suflé, oleje, tuhé šampóny.... a mnoho ďalších. Viac na: http://www.soaphoria.sk/

Citujem zo stránky:
"Mydlá sú ručne vyrábané, balené a unikátne v pravom slova zmysle. Naše produkty sú deklarované ako úplne prírodné a bez konzervačných prísad. Obsahujú iba čisté rastlinné oleje a výťažky z rastlín od regionálnych bylinkárov. Výťažky z bylín a éterické oleje dávajú každému mydlu konkrétne liečivé vlastnosti a vôňu rastlín pripomínajúc flóru jednotlivých regiónov."

Hodnoty, ktoré Soaphoria uznáva sú:
1. 100% prírodné zložky
2. Ochrana zvierat- netetstujú na zvieratách
3. Etický nákup- nakupuju bylinky a suroviny od regionálnych bylinkárov z celého Slovenska
4. Ručná výroba- s láskou :)
5. Eko balenie- uprednostňujú sklo,ktoré je možné vrátiť a získať tak zľavu na ďalší nákup

Na značku som natrafila na http://www.bionatural.sk/soaphoria-m-43.html. Produkty som si prezrela a v hlave "uložila" do priehradky "možno raz. O 2-3 mesiace si kráčam obchodným centrom Optima v Košiciach a zrazu mi do očí udrel veľký pult s názvom Soaphoria. Ihneď mi zablikala žiarovka. Žeby to bola tá prírodná značka? Ihneď som docupitala a začala sa tam rozhliadať. Padlo mi to úplne vhod, pretože v ten deň som hľadala nejaký milý darček pre priateľovu sestru a z kamenného obchodu Soaphorie som si odniesla telový píling- Citrusová bomba, z ktorého mala slečna veľkú radosť a mimochodom krásne voňal. 
Hneď ako som pricestovala spať na Slovensko som bežala zase do Optimy, s tým, že súrne potrebujem nejaké to mazaníčko na telo a samozrejme ešte niečo pre radosť. A tu sa dostávame k dnešným trom produktom. 

Sú nimi
1. Telové suflé - mliečne potešenie
2. Telové suflé- romantická ruža
3 Mydlo- olivovník




Telové suflé- mliečne potešenie




Balenie je veľmi rozkošné a ako som už písala vyššie, nádobku je možné vrátiť, s tým, že dostanete zľavu 
1 € na ďalší nákup.


Hmotnosť je 150g. Na obrázku sa môže zdať, že je to celkom veľké balenie, ale nie je.
Zloženie: kokosový olej, olivový olej, bambucké a kakaové maslo, prírodná aróma vanilky


Konzistencia je našľahaná a ľahká. Pripomína mi domácu šľahačku, ktorá stuhla v chladničke.
Vôňa je príjemne sladká, nič vtieravé.


Rozotieranie ide ľahko. Maslo sa rýchlo vstrebe a zanechá pokožku príjemnú na dotyk. Nie mastnú.



Cena je 7 €. Čo sa týka výdrže, tak mi maslo vydržalo len 7 dní :D. Som maniak a priznala som s tým aj slečne predavačke, keď som bola kupovať ďalšie. Odporúčala mi, že ak im napíšem mail, tak mi vyrobia suflé aj do väčšej nádoby a budem si ho môcť potom v kamennej predajni vyzdvihnúť. Asi to vyskúšam. 


Telové suflé- romantická ruža



Farba masla je ako vidíte ružová. Čo sa týka konzistencie, tak toto maslo nie je až také nadýchané a je viac
hutnejšie a mastnejšie. Vôňa pripomína ružu  a miestami cukríky. A pre mňa je trošku už vtieravá. Rozhodne mi lepšie vonia suflé- mliečne potešenie.


Zloženie: kokosový olej, olivový olej, bambucké a kakaové maslo, prírodná aróma divokej ruže.


Rozotieranie: tak tu musím podotknúť, že ide ľahšie ako suflé- mliečne potešenie. Mám pocit, že je trošku mastnejšie a hydratácia je lepšia.



Cena tak isto 7 €. Toto suflé mi viac vyhovuje. Je mastnejšie a viac hydratuje. Vôňu by som ale zmiernila. Nie je to však nič hrozné. Musím povedať, že ho používam dlhšie ako 7 dní, lebo sa lepšie rozotiera stačí naniesť menej ako u mliečneho potešenia.

Mydlo- olivovník








Mydlo je určené pre suchú pokožku. 
Zloženie: bio olivový olej, kokosový olej, palmový olej, hydroxid sódny.
Vôňa je jemná olivová až skoro žiadna.
V predajni si môžete vybrať už z narezaných a zabalených mydiel alebo vám môžu narezať podľa toho koľko si zažiadate. Od gramáže sa potom odvíja cena. Moje vážilo75g a stálo cca 2 eurá aj nejaké drobné. Nepamätám sa už.
S mydlom som spokojná. Dostatočne pení, takže ho používam aj na holenie. Nabudúce kupujem nejaké so sladkou vôňou :)




by: Katy




1 komentár:

  1. Soaphoria je slovenská značka a aj ja sa teším, kedy si z nej konečne niečo vyskúšam, chcela by som skúsiť nejaké mydlo na tvár pre začiatok, ale lákajú ma aj telové maslá alebo suflé.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť