Telo

štvrtok 12. júna 2014

Island Flower body moisturiser od Akamuti

V predchádzajúcom príspevku som sľúbila recenzie na nové produkty, ktoré mi došli a na ktoré som sa veľmi tešila. Najviac ma ale opantal hydratačný krém Island Flower od Akamuti. Pokukovala som po ňom v e-shope http://www.bionatural.sk/hydratacny-krem-island-flower-100-ml-p-2574.html už niekoľko mesiacov až som ho nakoniec objednala. Či to bolo správne rozhodnutie sa dozviete nižšie v článku.



Čo sa týka značky Akamuti, niečo som o nej už písala v tomto článku http://femme-brutale.blogspot.sk/2014/05/prispevok-som-sa-rozhodla.html a som veľmi rada, že som na túto kozmetiku "narazila" a mám možnosť si objednávať jej produkty.

A teraz už k spomínanému krému. Krém je určený pre suchú, málo vyživenú a starnúcu pokožku. Obsahuje rastlinné výťažky zo stromov a kvetín, ktoré majú zjemňujúci a upokojujúci účinok. 

Zloženie: mandľový olej, marhuľový olej, extra panenský bio olivový olej, bio včelí vosk), bio éterický olej Ylang Ylang, éterický olej Levanduľa, éterický olej Pačuli, éterický olej Geránium), bio éterický olej Sladký pomaranč. Limonene* Linalool* Citronellol* Geraniol* Benzyl Benzoate* Benzyl Salicylate* Farnesol*

*zložky prirodzene sa vyskytujúce v éterických olejoch

Je žltkastej farby a pomerne hustej konzistencie, za ktorú je pravdepodobne zodpovedný včelí vosk. Čo sa týka nanášania, ide to trošku ťažšie. Ja som to vymyslela tak, že po sprche sa len jemne osuším a krém nanášam na vlhkú pokožku. Takto to maže jedna radosť :D Vôňa je zvláštna. V popise na stránke sa uvádza, že za ňu môže éterický olej Pačuli, ktorý Vás má preniesť do obdobia 60- tých rokov. Priznám sa, že mi je táto vôňa veľmi známa ešte z detstva, ale nedokážem ju nikam priradiť. Rozhodne je to vôňa príjemná, ktorá celý rituál mastičkovania ozvláštni a dodá mu iskru :)



Krém sa odporúča skladovať na tmavom a chladnom mieste. Ja som ho mala v šuflíku v kúpelni. Avšak, keďže už nabehli letné horúčavy všimla som si, že sa olej začal oddeľovať od vosku, tak som ho premiešala prstom a šupla do chladničky.

Účinok? Perfektný! Telo dokonale hydratuje, zjemní a príjemne prevonia. Dokáže si poradiť so suchými lakťami, kolenami a pár hodín mi zostali hydratované aj moje suché predkolenia, na ktoré skoro nič nepomáha. Nehovoriac o nádhernej etikete (ako všetky od Akamuti).  Ani neviem čo mám viac napísať, pretože mňa očaril všetkými piatimi. Jediné čo by som mu vytkla je jeho množstvo 100 ml. Na stránke sa uvádza, že ho stačí naniesť malé množstvo, na mňa to však neplatí a krém sa mi veľmi rýchlo míňa. Aj keď priznávam, že u mňa idú telové krémy a maslá na vedrá a milujem mastičkovanie. Nakoniec  sa uvádza, že krém Vás prenesie do obdobia, kedy ľudia chodili bosí a s kvetmi vo vlasoch- potvrzdujem, že sa nemýlia :)

plusy- hydratácia, zjemnenie, vôňa (za mňa áno), očarujúce balenie
mínusy- množstvo (100 ml je pre mňa ako mastičkového maniaka málo), na suchej pokožke sa ťažko rozotiera, niekomu môže vadiť mastný film, ktorý tesne po nanesení zanecháva, ten sa však pomaličky vstrebe a nakoniec cena- 14,20 € je teoreticky za 100 ml krému dosť, keď si ale porovnám jeho účinky prestáva ma to trápiť

 

by: Katy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára