Telo

štvrtok 5. júna 2014

Nové prírastky do prírodky



Takže dnes ma zobudila pani poštárka s mojou vytúženou zásielkou od bionatural.sk, ktorá obsahovala tri výrobky 1. šampón Lesk citróna od i+m Naturkosmetik 2. hydratačný krém Island Flower 100ml od Akamuti a 3. éterický olej- pomaranč od Saloosu 

Šampón Lesk citróna (i+m Naturkosmetik), 250 ml
Je určený pre suché a normálne vlasy. Moje vlasy sú však celkovo nenormálne, keďže hore sa mastia, v dolnej polovici sú suché a k tomu ešte ma pokožka hlavy často svrbí a robia sa mi lupiny (raz suché, inokedy mastné). Uvidíme aké účinky bude tento šampón mať na moju popletenú hlavu. Hľadala som hlavne niečo, čo má prírodné zloženie a neobsahuje sulfáty a silikóny a tento to zatiaľ spĺňa.

Hydratačný krém Island Flower (Akamuti) 100 ml
Na túto mňamku od Akamuti som si robila zálusk už dlhšiu dobu. Etiketa je ako vždy úchvatná, zloženie je čisto prírodné. Obsah je 100 ml, taký akurát aj keď ja by som hydratačné telové krémy a maslá potrebovala minimálne na vedrá. Po otvorení ma čakala zaujímavá vôňa a ešte zaujímavejšia konzistencia a mám pocit, že ho začínam uctievať viac ako telové maslá, ale nechcem predbiehať, bude recenzia.

Éterický olej- pomaranč (Saloos) 10 ml
Kúpila som si ho z dôvodu, že sa chystám ukuchtiť si doma vlastné našľahané telové maslo a chcem ho v ňom použiť ako éterický olej. Má nádhernú vôňu a asi ho použijem aj do vonnej lampy.


Všetky tieto mňamky vyskúšam a potom Vám napíšem moje dojmy a nejaké pojmy :) Pekný dník.

by: Katy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára