Telo

piatok 1. augusta 2014

# Berta wedding dress #

Každá žena (teda aspoň väčšina) túži mať raz v živote na sebe svadobné šaty jej snov. Ak by som si mala vybrať ja tie svoje, tak určite budem hľadať u čoraz známejšej izraelskej návrhárky Berty Bridal. Vybrala som niekoľko modelov z kolekcie leto 2014 a zima 2014, ktoré mňa osobne najviac oslovili aj keď páčia sa mi skutočne všetky.
Na Slovensku sa bohužiaľ tieto skvosty kúpiť nedajú. Tu je však odkaz s adresami butikov po celom svete a najbližší k nám je v Poľsku http://www.bertabridal.com/boutiques.

SUMMER 2014






Winter 2014

















zdroj fotiek: bertabradial.com
by: Katy

2 komentáre:

  1. Toľko krásnych šiat, ach, ani by som si nevedela vybrať :) Lebo takmer pri každých som chcela zvolať, že "tieto sú najkrajšie", ale potom pozrela na ďalšie a som bola som stratená :) Škoda tak krásne šaty obliecť len raz, také by som nosila aj každý deň :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak presne ako píšeš, všetky sú také jemné a jednoduché a pritom originálne. Človek si nevie vybrať a ak by mali aspoň trochu prijateľnú cenu a šla by som sa vydávať, tak si dám tú námahu zájsť do Krakowa :D :)

      Odstrániť