Telo

sobota 5. apríla 2014

Začiatky sú neisté

    Nikdy som blog nemala a to mám už -dsať- jedna :D asi som už z tej staršej -dsaťročnej generácie, ktorá až teraz prišla na to, že niečo také existuje. Blá, blá, viem, toto tu asi písať nemusím, alebo musím? Fakt neviem, ale je to v podstate jedno. Začnem ale pekne po poriadku. Volám sa Katarína, Katka, Katy, mám 21 a som taký zmenšený vesmír v tomto veľkom vesmíre. Mám rada módu (aj keď nepovažujem sa za nejakého módneho guru), hudbu (rock, hip- hop, rádiovky- počúvam fakt všetko, v tomto nie som obmedzená, medzitým hrám aj v orchestri na zobcovú flautu), motorky, moju posteľ, športovanie, môjho chlapa, slnečné dni strávené na deke niekde v tráve, ale aj upršané dni pod perinou s dobrým filmom.
    Rada si prezerám a čítam rôzne blogy, tak som sa rozhodla si aj ja jeden založiť. Nečakajte nič špeciálne, azda len pár momentov, vecí, skúseností z môjho života, o ktoré sa rada podelím.







by: Katy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára